donderdag 24 april 2014

Eten en drinken

Wat is een dag zonder een goede maaltijd!

In de supermarkt valt het op dat veel hetzelfde is. Bij de supermarkt bij Kings Cross is er zelfs een Nederlandse sectie met poffertjesmix, stroopwafels en drop!

Voor alcohol moet je naar drankwinkels. Het is absurd duur. In hostels is "Goon" populair. Het is een doos wijn waar je u tegen zegt. Ik hou het voor nu bij het waterige bier. Het beste gewone bier dat ik tot nu toe heb ontdekt is Carlton Draught. Deze moest ik wel proberen omdat ze één van de beste advertenties ooit hebben! https://www.youtube.com/watch?v=V-_06Yl3ynM

Mijn favoriete burgers zijn te krijgen in bij de "healthy burger". Je kan zeer Australisch een burger met een schijf biet of ananas krijgen. De burger met bieten vond ik erg lekker! De McDonalds of Hungry Jacks is er niks bij.

In een hostel koken is altijd een chaos. Soms maak ik lekker makkelijk een salade.
Gisteren heb ik weer eens laksa gemaakt. Het was simpelweg kipfilet bakken, een pasta toevoegen en veel kokosmelk. Het geheel heb ik gecombineerd met sperziebonen en noedels. Lekker pittig en romig. Alvast voorbereiden voor als ik naar Singapore ga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten