maandag 7 april 2014

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery

Het begin

Morgen is het zover! Dan begint mijn reis naar Australiƫ.
De voorbereidingen zijn gedaan. Een enorme rugtas is ingepakt met alles wat ik kan wensen.
Natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor het mooie afscheid en de vele adviezen! Ik heb kunnen genieten van de lenteachtige weken van maart.

De reis begint met een tussenstop in Taipei, waar ik later ook nog langs ga reizen. Maar het echte begindoel is natuurlijk Sydney! Ik mag er eerst vijf dagen met mijn reisgroep van genieten. Dat is wel een prettig begin van een reis alleen.

Het blog is dus live. De reis is globaal nog een mysterie. Maar het wordt genieten!
Veel ondernemen. Nieuwe dingen leren. Comfortabel zijn met discomfort!


1 opmerking:

  1. Best of luck!

    Zorg ook regelmatig voor een paar mooie plaatjes! ;-) Vanaf nu ga ik dit goed in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen